fredag 16 november 2012

Ingen framgång

In trasslad i Doodle-världen. Så känns det just nu. Mina förväntningar var höga när jag idag fick installerat Doodle Outlook Connector. Men grusades när jag gjorde mitt första försök. Jag fick också trixa rätt länge innan jag fick mina möten att synnas där. Det var betydligt mera jobb än när jag synkade Doodle med gmail, vilket gick på ett ögonblink.

Nå nu ser jag i alla fall mina möten i Doodle, men bara när jag är inloggad. När min kollega testade se, så ser hon ingenting. När jag testade at göra en mötesförfrågan åt henne bad programmet henne att logga in, hon kunde inte boka in ett möte utan att ha ett konto. Inte hittar jag något av värde när jag försökte googla saken heller. Nå nu lämnar det till att lösas på måndag. Nu börjar det bli tid för att logga ut och söka sig till villan för att hugga ved istället.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar