fredag 19 oktober 2012

Testar MeetMee

Efter att igår ha testat att registrera mig på Doodle så känns det som at det gick väldigt enkelt. Doodle kunde till och med hitta en tidigare förfrågan som jag gjort och lägga till den i listan över mina gjorda förfrågningar. Det blir nog lite enklare att hantera förfrågningarna med ett konto så att jag kan ta bort dem när de inte gäller längre.

Det som var mest intressant var att gå in på MeetMee funktionen. Det gick också snabbt och enkelt att sätta sig in i. Åtminstone på ytan. Jag testade att koppla den till min gmail. Då dök genast mina inmatade möte upp i doodle kalendern markerade med "Annakarin är upptagen". Jag fick också skapat en adress som jag kan ge ut åt de som behöver gå in dit och boka ett möte. Nu får jag försöka att boka in ett möte med Irmeli för att se om det är så enkelt som det ser ut att vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar